שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

איך בוחרים משרד עורכי דין בעידן האינטרנט?

מאת: אלחנן דרייפוס, צוות האתר

מבוא

עיקר החיפוש כיום אחר מידע או שירותים שונים מתבצע דרך האינטרנט. דא עקא, אם נקיש בגוגל "משרד עורכי דין בישראל", נקבל רשימה ארוכה של משרדי עורכי דין המציעים את שירותיהם לציבור הרחב. כמובן שכל משרד עורכי דין בישראל מציג את עצמו כמשרד שיכול לספק לכם את השירות המקצועי והאמין ביותר. אז כיצד נבחר את משרד עורכי הדין המתאים לנו ביותר?

השלבים הראשונים בחיפוש אחר משרד עורכי דין באינטרנט

ישנם מספר שלבים ראשוניים אותם יש לבצע לפני ובמהלך חיפוש אחר משרד עורכי דין בישראל:

1. היכן לחפש?- מלבד חיפוש ב"גוגל", הכינו לעצמכם רשימה של אתרים ופורומים משפטיים מובילים בהם כדאי לחפש אחר משרד עורכי דין. גם חיפוש בפייסבוק יכול לעזור, למרות שנוכחות משרדי עורכי הדין בישראל שם יחסית דלה.

2. תקציב- הגדירו לעצמכם מסגרת תקציבית, ובדקו לאיזה גודל משרד עורכי דין היא מתאימה – גדול מאוד, גדול, בינוני או קטן? חשוב לזכור, שכאשר בונים מסגרת תקציבית יש לקחת בחשבון גם עד כמה חשוב לכם התיק המשפטי ולאור זאת כמה כסף הייתם מוכנים להשקיע לשם זכייה בו, ולא רק את היכולות הכלכליות העכשוויות שלכם.

כך למשל, תביעה נזיקית בגין פציעה קשה במהלך עבודה תוכל להיות שווה לכם הרבה כסף במידה ותזכו בה, וייתכן שכדאי לכם אפילו לקחת הלוואה לשם כך.

לפעמים שווה לשכור את שירותיו של משרד עורכי דין שנראה לכם איכותי יותר מאחרים, גם אם הדבר כרוך בתשלום קצת גבוה יותר עבור דמי טירחה לאותו משרד. ייתכן שהסכום הנוסף שתשקיעו בכך, יהיה ההבדל בין הצלחה לכישלון בתיק שלכם.

3. סינון משרדים לפי תחומי עיסוק- "מלוא כל הארץ משפט", אמר נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר, אהרון ברק. המשפט חולש על כל תחום בחיים, ועל כן יש ראשית לסנן את משרדי עורכי הדין הרלוונטיים לתחום בו אתם צריכים את העזרה המשפטית.

מה הלאה?

אחרי שביצעתם את השלבים הראשונים, בחרו במשרדים שהכי הרשימו אתכם מבחינת מה שהם מציעים וכותבים על עצמם. המטרה להגיע לעד 10 משרדים אופציונאליים עבורכם.

עתה התחילו לברר יותר לעומק על כל משרד. בדקו האם יש לו אתר באינטרנט, בררו על השותפים בו, עורכי הדין המועסקים בו, תיקים שייצג בהם לקוחות, הישגים משפטיים, מאמרים שכתבו השותפים או העובדים בו, וכמובן – חוות דעת שנכתבו עליו. כדאי להיעזר לשם כך בפורומים שונים ברחבי הרשת הדנים בנושא, ואל תתביישו לשאול שם שאלות בעצמכם.

האם באמת הדרך הטובה ביותר לחפש משרד עורכי דין בישראל כיום היא באמצעות האינטרנט?

נראה לי, שאכן האינטרנט הוא מכשיר חיוני וחשוב, ואפילו הכרחי, בחיפוש אחר משרד עורכי דין בישראל, בייחוד אם אינכם בקיאים בתחום. אולם לא כדאי להסתפק בכך. בררו גם בדרכים בלתי אמצעיות עם אנשים המבינים בתחום, רצוי עם עורכי דין בישראל כמובן. הקפידו לשאול את השאלות הנכונות על המשרדים הרלוונטיים מבחינתכם – על המקצועיות והרצינות של השותפים והעובדים שם, על היחס שהם נותנים ללקוחות שלהם, על גובה שכר הטירחה שהם גובים עבור השירותים שלהם ועל ה"שם" שלהם בקרב משרדי עורכי הדין בישראל.

לבסוף, כדאי לזכור, שכמו בכל שירות שמחפשים בחיים, אין כמו המלצה טובה מניסיון אישי של חבר קרוב או קרוב משפחה שאתם סומכים עליו.

סיכום

לאור ריבוי משרדי עורכי דין בישראל חיפוש אחר משרד העוסק בתחום יכול להיות לפעמים מאוד מבלבל, בייחוד למי שאינו מתמצא בתחום.

במאמר זה עמדנו על השלבים השונים אותם יש לבצע על-מנת להגיע לבחירה האופטימלית במשרד עורכי דין בישראל, כאשר מחפשים אחר משרד כזה באמצעות האינטרנט, וכן ציינו דרכים נוספות בהן כדאי להיעזר בחיפוש אחר משרד עורכי דין בישראל.

Call Now Buttonדילוג לתוכן