שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

מה עושים עם צ'ק שחזר

כיום ישנן מספר שיטות לשלם לאדם שעשה עבורכם שירות כלשהו או מכר לכם משהו.

יש אנשים שברשותם כסף מזומן כל הזמן עליהם ולכן הם משלמים רק במזומן.

ישנם אנשים שמעדיפים להסתובב בכיסם רק עם כרטיס אשראי ולשלם בעזרתו בלבד במקומות שמכבדים כרטיס אשראי ולעיתים ישנם חפצים, הזמנות גדולות, השכרת שירות כלשהו או כל מיני דברים שנוח ביותר לשלם עבורם על ידי צ'ק ולא בעזרת כסף מזומן או כרטיס אשראי.

אם אתם בעלי עסק כלשהו או שאתם מציעים את שירותכם לציבור, וודאי שאתם מכירים את הפחד שיש כאשר מקבלים צ'ק, הפחד שהצ'ק שקיבלתם לא יכובד ואז הוא לא יהיה שווה יותר מחתיכת דף עם רישומים.

הפחד הזה מצ'קים שלא מכובדים הוא פחד הגיוני, מכיוון שמקרים מסוג זה נפוצים מאוד בעסקים או אפילו אצל אנשים פרטיים, אלו סיפורים ששומעים בכל מקום שצ'קים חזרו לבעליהם ובגלל זה הכסף בעצם אינו שולם לאדם שהיה צריך לקבל את משכורתו על מה שעשה או את מכר לבעל הצ'ק.

בדרך כלל אם אדם רגיל מקבל צ'ק ובמהלך הזמן הוא מגלה שהצ'ק שלו לא מכובד, הוא מצטער ובטוח שהוא איבד את הכסף שהיה אמור לקבל אם הצ'ק היה מכובד, אך מה שרוב האנשים אינם יודעים, שישנן דרכים לקבל את הכסף שבעל הצ'ק חייב להם ושהכסף אינו ירד לטמיון.

לפני התחלת התהליך יש לשים לב שהתהליך הוא ארוך ויכול להיות מתיש, אם מדובר בסכומים גבוהים ובאדם עקשן או בעל בעיות כלכליות גדולות.

כמו כן, חשוב להתחיל לנקוט צעדים משמעותיים רק לאחר שדיברתם עם בעל הצ'ק הסברתם לו את המצב ונתקלתם בסירוב מצדו להחזיר לכם את כספכם.

אבל אם ניסיתם לפנות אליו ולדבר אתו ובכל זאת הוא אינו משתף עמכם פעולה, מומלץ לפנות לדרכים משמעותיות ותקיפות יותר על מנת לקבל את כספכם.

דרכים לקבל את הכסף שהיה בצ'ק שלא כובד

תהליך לבעלי חובות שאינם מתחמקים בזדון

ישנה דרך שאפשר לנסות לקבל את כספכם בעזרתה רק אם מדובר באדם שאינו חייב להרבה אנשים או אדם שמתחמק באופן קבוע מנתינת תשלום לאנשים.

אם מדובר באדם שרוצה לשלם ואינו נמנע מכך בזדון, תוכלו לפנות להוצאה לפועל ולהתחיל בהליך מקוצר על מנת לקבל את כספכם, תנאי נוסף הוא שהחוב לא יעלה על עשרת אלפים שקלים.

פניה לחייב בעזרת עורך דין

לפני שאתם פונים להוצאה לפועל, תוכלו לנסות לפנות לבעל החוב בעזרת עורך דין הוצאה לפועל מנוסה.

יש אנשים שפניה של עורך דין תערער אותך והם ימהרו להסדיר את החוב, לעיתים האדם שחייבים לו אינו מפחיד את החייב או מאיים עליו בבקשה לפרוע את החוב ופניה בעזרת עורך דין בשם האדם שחייבים לו את הכסף יכולה לעשות את העבודה.

Call Now Buttonדילוג לתוכן