שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

מהם הסכמי גירושין ומתי הם נחוצים?

אם חלילה הוחלט בביתכם שאתם מעוניינים להתגרש, אתם כנראה תצטרכו סיוע של עורך דין גירושין, עורך דין בדיני משפחה וכדומה. בכל מקרה בו צריך סיוע משפטי, חשוב גם לדעת כיצד לבחור נכן את הסיוע הזה, כלומר לבחור את עורך הדין הנכון לתהליך. בואו נדבר על הסכמי גירושין, סיוע של עורך דין וכל מה שבין לבין אלו.

אומרים שאמנם חשוב לדעת עם מי מתחתנים, אבל גם חשוב לדעת ממי מתגרשים. ואם זה לא היה מצחיק, זה אולי היה קצת עצוב, אבל זוהי למעשה האמת לאמיתה. כשזוגות מתגרשים, לעיתים הם פונים אחד נגד השני ללא רחמים, מה שמצריך חתימות על מסמכים שונים, ויתורים, פשרות ועוד. כשיש הסכם גירושין מנוסח על ידי עורך דין, כמובן שיהיה הרבה יותר קשה להתווכח, לריב ולהתנהל איך שרוצים. הרי בסופו של דבר, זו המהות של הסכמים שונים, הם מהווים סמכות ותוקף משפטי וחוקי. בואו נבין ביחד מתי צריך הסכמי גירושין ומי מנסח אותם.

נסו לא להגיע לבית המשפט אם אין חובה בכך

בין אם צריך עורך דין תאונות דרכים או עו"ד בכל תחום אחר, יהיה עדיף לנסות שלא להגיע לבית המשפט. וככה גם רלוונטי לגבי מקרים של גירושין ובתי משפט. בעוד שאפשרי להגיע לבית המשפט ולהסתכסך משפטית ואישית, אפשר גם לא.

וזה בדיוק מה שהסכמי גירושין באים למנוע, את הסלמת הסכסוך בין בני הזוג. לדאבוננו, חלק גדול ממקרי הגירושין כוללים צד אחד שמעוניין להתגרש וצד אחר שפחות מעוניין להתגרש. במקרים אלו, לעיתים נוצרים סכסוכים בנוגע לרכוש, דירה, מזונות, הוצאות מחייה, סכסוך על נכסים, סכסוך על כספי הגרלות לוטו של אחד מבני הזוג

ניסוח הסכם גירושין אצל עורך דין דיני משפחה וגירושין

אם מנסחים הסכם גירושין אצל עורך דין גירושין ודיני משפחה, ההסלמה לא אמורה לקרות, לא אמורים להגיע לבית המשפט. הסכם הגירושין נועד בכדי שבני הזוג יוכלו לחלק ביניהם את הרכוש באופן שווה בשווה, או באופן שמקובל על 2 הצדדים.

כל עורך דין תאונות דרכים או עו"ד בתחומים אחרים יגידו לכם: הסכמים מונעים סכסוכים משפטיים. אבל יחד עם זאת, חשוב לוודא ששני הצדדים אכן נשמעים להסכם ופועלים על פי המסוכם בו. אם אחד מהצדדים מסרב מלהתנהל בהתאם לכללים המנוסחים בהסכם, הרי שזו עילה לתביעה מחודשת וסיבה להסלמת המצב הנוכחי, מה שפחות רצוי.

פגישת ייעוץ אצל עורך דין

זה לא משנה אם אתם צריכים עו"ד גירושין, עורך דין תאונות דרכים או כל עו"ד אחר, תמיד תקפידו על פגישת ייעוץ מועילה. אם יצאתם מפגישת הייעוץ ונותרתם עם שאלות ותהיות, כנראה שאתם צריכים פגישה נוספת עם אותו עו"ד או עם עורך דין אחר. בכל מקרה, לא לוותר על הפגישה הראשונית עם עורך הדין שלכם.

Call Now Buttonדילוג לתוכן