שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

בחירת עורך דין פלילי למקרי אלימות במשפחה

עבירות אלימות במשפחה הם החמורות ביותר ונראה כי בית משפט מחמיר דווקא בעבירות אלו. לצערנו אנו שומעים על לא מעט מקרי אלימות במשפחה, אם זה ממכרים או בחדשות והיא הקשה ביותר, כיוון שלרוב מדובר על חסרי ישע שהם אלימות כלפי ילדים או כלפי נשים. עבירות אלימות במשפחה יכולות להיות פגיעות פיזיות או נפשיות הנגרמות כלפי אדם שהוא קרוב משפחה, בין אם מדובר על אלימות כלפי ילדים ביולוגים או חורגים, כלפי בן או בת הזוג, הורים ואחים.

במקרה של חשד בעבירות אלימות במשפחה, חשוב להתייעץ כמה שיותר מהר עם עורך דין פלילי, כיוון שכל מה שנאמר כבר בעת הזמנה לחקירה יכול לשמש לרעת החשוד בהמשך. עורך דין פלילי יוכל לייעץ לחשוד כיצד לפעול וליידע אותו על זכויותיו המגיעות לו על פי חוק.

החומרה של עבירות אלימות במשפחה

עבירות אלימות במשפחה הם מהחמורות ביותר ובגינן ניתן לקבל עונשים חמורים לאחר קבלת כתב אישום כמו – עונשי מאסר, קנסות ועוד. במקרים אלו, על עורך דין פלילי לפעול לטובת החשוד ולהימנע מקבלת כתב אישום. לרוב, עורך דין מומחה למשפט פלילי ובעבירות אלימות במשפחה נאלץ להסתמך על גרסת החשוד, כיוון שלרוב עבירות אלו נעשות בביתו של החשוד או הקורבן ואין די ראיות או עדים שיכולים להעיד כי העבירות אכן בוצעו. לעיתים, יש צורך גם לגבות עדות נוספת משכנים, בני משפחה  חוקרי נוער ועדות אשר גובה משטרת ישראל.

העונשים בגין עבירות אלימות במשפחה

כפי שאמרנו, מדובר בעבירות חמורות ביותר, בעיקר כאשר הן נעשות כלפי ילדים קטנים או נשים חסרי ישע, לכן בית המשפט ברוב המקרים אינו מקל בעונשו של החשוד. העונשים הם על פי חומרת המעשה ועל פי עברו הפלילי של החשוד, לכן במידה ובית המשפט מתרשם כי מדובר בשוד אלים, הוא יצטרך להישאר במאסר עד לקבלת כתב אישום או עד להחלטת בית משפט. במידה והחשוד אינו מהווה סכנה, ניתן להוציא נגדו צו הרחקה  כלפי האנשים שנהג בהם באלימות. כמו כן, העונשים ה- כמה שנות מאסר ופיצוי כספי לנפגעים.

Call Now Buttonדילוג לתוכן