שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

באילו מקרים נחוץ עורך דין אובדן כושר עבודה?

פעמים רבות כושר העבודה של אנשים נפגע באופן מלא או חלקי, עובדה שעלולה להוביל לאובדן הפרנסה ולמכה כלכלית קשה. במקרים שכאלו יש לדעת שלא פעמים ניתן למזער את הנזק ע"י בחינת הזכויות וע"י הכרת הדרך היעילה ביותר לממש אותן. על כן ברגע שכושר העבודה של עובד נפגע, יש להבין שאף אחד אינו ימהר להעביר כספי פיצויים, אלא יש לדעת לדרוש אותם, אך בשביל כך יש להבין מה בדיוק ומי עשוי לשלם זאת. על כן אם מבקשים להתנהל באופן חלק ורגוע, מומלץ ביותר לפנות אל עורך דין אובדן כושר עבודה.

עבור מקרים בהם מבקשים לקבל יותר

אנשים רבים עשויים לעשות את החשבון שאם הם ייפנו אל עורך דין אובדן כושר עבודה, הם בעצם יכנסו להוצאות נוספות. עם זאת מדובר במחשבה שגויה, וזאת כיוון שלא פעם ע"י תגבור של עורך דין שמתמחה בתחום, ניתן לקבל הרבה יותר ממה שניתן היה לקבל לו היו מתנהלים לבד, כך שההפרש ללא ספק מצדיק את עצמו ברוב המקרים. כמו כן, לא רק שע"י עזרה מקצועית ניתן להשיג יותר, אלא גם ע" פנייה מקצועית ניתן להיות יותר רגועים ולחסוך זמן חשוב, זמן בו ניתן לעשות חישוב מסלול מחדש בנוגע למקור הפרנסה.

רגע לפני שמסכימים לתנאי פשרה

אדם שכושר עבודתו נפגע, עשוי לקבל כספים לא רק מחברת הביטוח, אלא גם מחברות הפנסיה וממגוון מקורות נוספים- למשל מביטוח לאומי. כיוון שהחברות השונות אינן ממהרות לחלק כספים, טוב לדעת שבמקום לעמוד מול טענות מופרכות חסרי אונים, ניתן לתגבר את הצד שלכם עם שחקן חיזוק שמבין את השפה המשפטית. מכאן שאין צורך להתפשר על סכום חלקי, אלא ע"י תמיכה של עורך דין אובדן כושר עבודה ניתן לקבל את כל הסכומים שמגיעים לכם עד השקל האחרון, וזאת באופן חלק ומהיר.

רגע לקראת חתימה על חוזה

אין לטעות שרק במקרים בהם כושר העבודה נפגע יש לפנות אל עורך דין אובדן כושר עבודה, אלא עובד אחראי יפעל בחוכמה אם יפנה אל עורך דין שבקיא בתחום עוד בטרם יחתום על חוזה ביטוח. מדוע? כיון שחוזים רבים כוללים מגון סעיפים, סעיפים שהאדם הממוצע אינו באמת מבין את ההשלכות שלהן. כך למשל כאשר עובד שכבר לוקה בבעיה רפואית עומד לחתום על חוזה, הוא עשוי "ליפול ברשת" של הביטוח, כיוון שהיא מצדה ממהרת להטמיע בחוזה חריגה שמאפשרת לה למזער את התשלום שעשוי להגיע בעקבות הבעיה הקיימת.

האשמה בדבר אי גילוי עובדות רפואיות

אחד התרחישים היותר מוכרים במחוזות בית המשפט נוגע לסיטואציה שבה חברות הביטוח נמנעות מתשלום הפיצוי שמגיע, בעקבות אי גילוי נאות אודות המצב הבריאותי. מכאן שגם אם מאשימים אתכם בסעיף שכזה, אין לוותר, אלא יש לפנות אל עורך דין אובדן כושר עבודה ולגלות שעדיין ניתן לקבל תגמול כספי מלא.

Call Now Buttonדילוג לתוכן