שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

פעולות נוטריוניות עבור הציבור

פעולות נוטריוניות

בנושאים משפטיים שונים כל אדם נעזר בעורך דין שיסייע לו על פי הצורך שלו. כל אחד מעורכי הדין גיבש עם השנים התמחות בנישה מסוימת כמו מקרקעין, נזיקין, גירושין, ליטיגציה ועוד. בהתאם לכך כל איש מקצוע יוכל לסייע באופן מקסימלי ללקוחות שלו. עם זאת במקרים רבים יהיה צורך לבצע גם פעולות נוטריוניות וזאת על פ דרישת הרשויות בארץ כמו בית המשפט ורשויות בחו"ל כמו משרד הפנים במדינות השונות. זו הסיבה שבמקרים רבים ערכי הדין מכינים מסמכים שונים ומבקשים מהלקוחות לגשת לנוטריון, כדי שיאשר זאת באמצעות חותמת הגומי המיוחדת שלו והמסמכים עם הסרט האדום אשר מעידים שהנושא נבדק, אושר ולכן הנוטריון חתם עליו.

בשנים האחרונות ישראלים רבים מעוניינים שתהיה להם אזרחות זרה בנוסף לאזרחות הישראלית שלהם. כמו לדוגמה אזרחות אירופאית של אוסטריה, פורטוגל, ספרד ומדינות אחרות. לצורך כך כל אדם צריך להשיג מסמכים שונים המעידים על הקשר שלו עם המדינה הזרה. אלו הם מסמכי לידה של הדורות הקודמים כמו ההורים, סבא וסבתא, תעודות נישואין, אילן יוחסין, מסמכים מהקהילה היהודית ועוד. כיוון שהדרישה היא להגיש את האישורים הרלוונטיים בשפה מסוימת, על הישראלים לתרגם אותם באמצעות איש מקצוע שמתמחה בכך ולאחר מכן המסמך מועבר לבדיקתו ולאישורו של הנוטריון. אין בסמכותו של עורך דין מן השורה כמו עורך דין דיני עבודה לאשר מסמכים מסוג זה אלא רק נוטריון שאישורו קביל בכל העולם.

פעולות נוטריוניות עבור אנשים מבוגרים

אנשים מבוגרים רבים מקבלות קצבאות שונות ממדינות אשר הכירו בנזק שנגרם להם בשואה או עקב ההשלכות של השואה. את הקצבאות החודשיות הללו משלמים רק למי שבחיים ולאחר מותו של אדם זה תשלום הקצבאות נפסק וילדיו אינם זוכים להמשך קבלת הכספים הללו.

לאור זאת אחת לשנה, נדרשים מקבלי הקצבה להתייצב בפני נוטריון אשר מאשר על גבי טפסים ייעודיים לכך, כי אכן אדם זה אכן חי. לאחר מכן מצרף הנוטריון אישור רשמי ייחודי וכך ממשיך אדם זה לקבל את התשלומים החודשיים. אי העברת אישור נוטריוני שאדם חי, יוביל לכך שהקצבה תיעצר. זו הסיבה שהציבור הנדרש לכך מגיע לנוטריון לצורך ביצוע פעולות נוטריוניות אלו.

אישור תצהירים לבית המשפט

אדם שאמור להעיד בבית המשפט במסגרת תביעה מסוימת שלו או של אחרים, מכין תצהיר ובו הוא מפרט את השתלשלות המקרה ואת רמת המעורבות שלו בו. ברוב המקרים על תצהיר זה חותם עורך הדין של הלקוח. אך יש מקרים חריגים שבהם על תצהיר זה יש לבצע פעולות נוטריוניות כמו אישור נוטריוני לתצהירים ולכן רק לאחר ביצוע פעולה חיונית זו, אפשר להעביר את התצהיר החתום לבית המשפט.

אישור צוואה הדדית

בני זוג אשר עורכים בסיוע של עורך דין לענייני משפחה צוואה הדדית, זקוקים לאחר מכן גם לביצוע פעולות נוטריוניות באמצעות נוטריון, אשר מאשר כי אכן הוא זיהה את בני הזוג באמצעות התעודות האישיות שלהם ואכן הם אלו שחתמו על צוואה הדדית.

Call Now Buttonדילוג לתוכן