שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

חתימת עורך דין מקרקעין בתרגום מסמכים

נהוג לחשוב כי תפקידו של עורך דין מקרקעין ללוות אותנו בתהליך חתימה על הסכם בעת רכישת נכסי נדל"ן, אבל לא כך הדבר. לעורך דין מקרקעין יש תפקידים רבים ובין היתר לאפשר לנו לרכוש נכסי נדל"ן בצורה נכונה, וללוות אותנו בכל התהליך, כאשר בין היתר הוא נדרש לתרגם מסמכים שונים ולאמת אותם במטרה להגישם לרשויות המתאימות. ישנם מסמכים מסוימים שיש להגישם בצורה מסודרת לרשויות רק לאחר אימות שלהם על ידי עורך דין מקרקעין או על ידי עורך דיו שהוא גם נוטריון, ולכן כאשר בוחרים עורך דין שילווה אתכם בתהליך רכישת נכסי נדל"ן או בכל הקשור למקרקעין, יש לבדוק אם יש ברשותו הרשאה לבצע חתימה ואימות מסמכים שונים שאותם תצטרכו להגיש בצורה מסודרת לרשויות שונות בתהליך.

מסמכי ייפוי כוח וחשיבותם

כחלק מתהליך רכישת נכסי נדל"ן, פעמים רבות יהיה עליכם לחתום על ייפוי כוח בנושאים שונים, וזאת בנוכחות עורך דין. ייפוי כוח הוא למעשה מסמך המעניק לאדם אחר אפשרות לבצע עבורו מגוון פעילויות אחרות, כלומר אדם אחר מיפה את כוחו של אדם אחר מסיבות שונות, כאשר ישנה אפשרות לבטל את ייפוי הכוח או לבצע ייפוי כוח בלתי חומר. ייפו כוח בתחום המקרקעין הינו מוכר, כיוון שפעמים רבות מדובר על דירות העוברות  בירושה או מדובר על אנשים מבוגרים, חולים וכו'. במקרים אלה, עורך דין מקרקעין הנכנס לתמונה יוכל לסייע על ידי חתימה על ייפוי כוח לשני הצדדים במטרה לאפשר לצד השני לבצע פעולות שונות הקשורות לנכס, בין אם מדובר על השכרתו, מכירתו וכו'. פעמים רבות נדרש העורך דין לתרגם את ייפוי הכוח  ולאמת אותו, ולכן ישנה חשיבות רבה לבחירת עורך דין בעל סמכות לבצע זאת.

סוגי מסמכים שונים שיש לתרגם ולאמת על ידי עורך דין מקרקעין

בתהליך רכישת דירה, נכס, קרקע או כל עסקת נדל"ן אחרת, ישנם מסמכים רבים שאותם יש לאמת ולתרגם על ידי עורך דין מקרקעין מומחה בתחום. באופן כללי מי שיכול לבצע זאת הוא עורך דין נוטריון, יחד עם זאת כאשר מדובר על מסמכים הקשורים לתחום המקרקעין, ישנה עדיפות לבחירת עורך דין המתמחה בתחום, כך הוא יכול לעבור על במסמכים ולווד שהם תקינים מבחינה משפטית. המסמכים יכולים להיות רבים כגון – חוזים משפטיים, נוסחי טאבו ורישום, הצהרות על דירות נוספות בכדי לחשב את תשלומי המס לרשויות, מסמכים של משקיעים זרים, צוואות להעברת דירות בירושה, בעלות על נכסים, חוזה שכירות דירה ועוד מגוון מסמכים נוספים שיכולים לסייע לתהליכי מכירה או רכישת נכסים.

לסיכום, פעמים רבות עורך דין מקרקעין נדרש לחתום על מסמכים שונים בתהליך מכירה או רכישת נכסי נדל"ן ולכן יש לבחור בעורך דין המתמחה בתחום, כאשר ישנה עדיפות לבחירת עורך דין מקרקעין ולא עורך דין כללי לצורך חתימה ותרגום מסמכים.

 

 

Call Now Buttonדילוג לתוכן