שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

נוטריון בתל אביב

מאת: שירה אלה, צוות אתר Israelnotary

הגשת מסמכים משפטיים כראייה לבתי המשפט או לרשויות, דורשת מאיתנו לעיתים קרובות, קבלת שירותי נוטריון. הנוטריון מוסמך לאשר, לערוך ולאמת מסמכים משפטיים ובחתימתו, הוא נותן תוקף מיוחד למסמך המשפטי שבידינו.

המוסדות השונים, מבקשים להבטיח כי המסמך שאנו מגישים הוא מסמך תקין, אותנטי, שניתן להיסמך על הנאמר בו. על כן, אנו מתבקשים לספק אישור נוטריוני אשר מהווה מבחינת בית המשפט, את ההוכחה לתקינותו של מסמך משפטי.

היכן ניתן לקבל שירותים נוטריונים?

בכל מקום בארץ. אם הנכם תושבי בתל אביב, כל שעליכם לחפש הוא נוטריון בתל אביב. ישנם נוטריונים אשר מספקים את כל השירותים הנוטריונים וישנם כאלו אשר מציעים שירותי נוטריון מסוימים. כאשר מחפשים נוטריון בת"א, יש לבדוק האם משרד הנוטריון הספציפי, מציע את השירות הנוטריוני לו אתם זקוקים.

שירותים נוטריונים ניתנים על ידי נוטריון בלבד ויש להקפיד לפנות אל נוטריון תל אביבי בעל רישיון נוטריון ישראלי. כיום, ניתן בקלות רבה לבדוק אם אדם מסוים הוא אכן נוטריון מורשה או אם לאו. ניתן להסתכל במאגרי המידע השונים ברשת ואף לצלצל טלפונית ולבדוק.

קבלת רישיון נוטריון

ראשית כל, חשוב לדעת כי נוטריון הוא עורך דין במקצועו. אדם אשר אינו בעל רישיון בעריכת דין, אינו יכול להיות נוטריון. דבר נוסף אשר חשוב לדעת הוא נושא הוותק. אחת מן הדרישות שיש לעמוד בהן על מנת לקבל רישיון נוטריון בישראל היא וותק של עשר שנים לפחות בעריכת דין.

מן האמור לעיל אנו למדים כי עורך דין צעיר, עם מעט ניסיון מקצועי, אינו יכול לשמש כנוטריון ועליו לצבור לפחות עשר שנות וותק במקצוע, על מנת שיהיה זכאי להיות נוטריון.

חשוב להדגיש כי העובדה שעורך דין אוחז ברישיון נוטריון ממדינה זרה, אינה מסמיכה אותו להיות נוטריון בישראל. עורך דין אשר מעוניין להיות נוטריון בישראל, מוכרח להגיש בקשה לקבלת רישיון מהוועדה הרלוונטית במשרד המשפטים.

הוועדה מתכנסת מספר פעמים בשנה, בהתאם לצורך והיא בוחנת את המועמדות של עורכי הדין אשר הגישו בקשה לקבלת רישיון נוטריון בתל אביב.

נוטריון בתל אביב – שירותים נוטריונים

ניתן לקבל שירותי נוטריון בכל משרד נוטריון בארץ. מובן כי אם אנו מתגוררים בתל אביב, יהיה לנו נוח יותר לפנות אל נוטריון תל אביב. ישנם סוגים שונים של שירותים נוטריונים כאשר כל אחד מהם עונה על צורך אחר:

1. עריכת צוואה: נוטריון ת"א מוסמך לערוך צוואה ועל כן, במידה ואנו זקוקים לשירותי נוטריון בתל אביב, נוכל לפנות אל נוטריון המציע שירות של עריכת צוואה.

2. אישור נכונות מסמך: במסגרת סמכות זו של נוטריון, ניתן לקבל אישור על נכונות של מסמך כמו למשל מסמך של ספירת מלאי.

3. תרגום נוטריוני: שירות נוטריוני שכיח מאוד הוא שירות של תרגום נוטריוני. ניתן לקבלו כמובן גם אצל נוטריון בתל אביב. תרגום נוטריון הוא תרגום שנעשה על ידי נוטריון. זאת בשונה משירות של אישור נכונות תרגום שבו עבודת התרגום נעשית על ידי מתרגם אחר ואילו הנוטריון רק מאשר את נכונותו של התרגום.

4. חותמת אפוסטיל: נוטריון תל אביב יכול לסייע לנו לקבל חותמת אפוסטיל הדרושה לנו כאשר אנו מבקשים להגיש מסמך ישראלי לרשות ציבורית בחו"ל. לאור חשיבותו של שירות נוטריוני זה, נדון בו להלן בהרחבה.

חותמת אפוסטיל – מתי צריך?

הגשת מסמך משפטי לרשות או בית משפט במדינה זרה, תדרוש מאיתנו, לעיתים קרובות, חותמת אפוסטיל על גבי המסמך. יש להבדיל בין שני סוגי חותמת אפוסטיל. הסוג הראשון מאשר את היותו של המסמך חתום על ידי נוטריון ואינו מתייחס אל תוכן המסמך. לעומת זאת, הסוג השני של חותמת אפוסטיל מתייחס אל תוכנו של המסמך ומעניק לו תוקף. מנגד, אין הוא מאשר את זהות החתום על המסמך.

קבלת שני סוגי החותמות היא התרחיש האידיאלי אך לעיתים, בשל לחץ של זמן ובשל ההוצאה הכספית הכרוכה בדבר, כדאי לבדוק איזו חותמת דורשת הרשות אליה אנו רוצים להגיש את המסמך.

האם חותמת אפוסטיל תקפה בכל מדינה זרה?

התשובה לכך היא לא. חותמת אפוסטיל אשר מקצרת באופן משמעותי את הליך אימות המסמכים, תקפה אך ורק במדינות החתומות על אמנת האג. אימות מסמך ישראלי במדינה זרה אשר אינה חתומה על האמנה, דורש תהליך ארוך מהרגיל לשם קבלת תיקוף למסמך ברשות הזרה.

נוטריון בתל אביב – סיכום

כאמור, ישנם סוגים שונים של שירותים נוטריונים. ניתן לקבל שירות נוטריוני בכל מקום בארץ, לפי מקום מגורינו. טרם פנייה אל משרד נוטריון, יש לבדוק שני דברים. האחד, האם הנוטריון הוא בעל רישיון נוטריון ישראלי בר תוקף. השני, האם משרד הנוטריון, מציע את השירות הנוטריוני הספציפי לו אנו זקוקים.

___

למידע נוסף: נוטריון בתל אביב לשירותך

Call Now Buttonדילוג לתוכן