שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

 

מהו תהליך פשיטת רגל?

כל בעל עסק יודע שהליך פשיטת רגל זה הדבר האחרון שכדאי להגיע אליו. כמובן שלפעמים אין ברירה ויש צורך להגיע להסדר פשיטת רגל.

כאן בדיוק נכנסת החשיבות הגדולה של עורך דין שייצג אותך בצורה הטובה ביותר כיוון שמדובר בסכומי כסף גדולים הנמצאים בסיכון כמו גם החופש שלך להמשיך לחיות בצורה מכובדת.

רק עורך דין המתמחה בתחום יוכל להשיג עבורך הפטר או הסכם החזרת חוב שתוכל לעמוד בו, דבר שאם תנסה להשיג לבד מול הכונס הראשי, תתקשה בו ומהר מאוד תהפוך חסר כל ושקוע בחובות עד סוף חייך.   

מה קורה בתהליך פשיטת רגל ומה זה בעצם?

הליך פשיטת רגל מגיע כאשר אין באפשרותך לעמוד בהתחייבויות הכספיות שלך וכאשר נצברו לחובתך סכומי כסף אשר אינך יכול להחזיר ואין מקור הכנסה עתידי מובטח שיכול לגבות אותך להחזרת החובות בין אם זה תשלום לספקים, תשלום משכורות או חובות לאנשים פרטיים.

החלטת שאין לך יכולת כלכלית לעמוד בחובות? זה לא סוף העולם.

ניתן להגיע בהחלט להסדר בעל נזק מזערי מול הנושים שלך ולהמשיך להחזיר את החוב לאורך תקופה ארוכה ועדיין להמשיך לחיות בכבוד, אך לשם כך עליך להיות ערוך ומכון להיות מוכרז כפושט רגל וכאן נכנס לתמונה עורך דין פשיטת רגל שיטפל בתיק שלך על הצד הטוב ביותר.

כאמור פנייה לעו"ד המתמחה בפשיטות רגל היא צעד מתבקש במקרה זה והוא חייב להיות עורך דין המתמחה בתחום ולא כל עורך דין שאתה מכיר.

ישנם פושטי רגל אשר נעזרים בעורכי דין של המשפחה או כאלה שטיפלו בהם בעבר בתיקים שונים והם אינם זוכים ליתרון שיש לעורך דין המתמחה בתחום הספציפי הזה.

מה המשמעות בפועל לאדם שהוכרז כפושט רגל

אין ספק שלהיות מוכרז כפושט רגל מגביל לך את החיים בצורה ניכרת החל מעיקול חשבונות בנק ונכסים, קושי בפתיחת חשבון בנק ובקבלת הלוואה ומשכנתא, קושי בקבלת אישור יציאה מהארץ וחידוש רישיון והגבלות נוספות, כאשר ברגע בו אתה מוכרז כפושט רגל כל צעד שלך מסומן וכל הכנסה שלך עוברת קודם כל להחזרת החוב.

לשם כך יש חשיבות עצומה להסדר שייקבע לך מול כונס הנכסים הראשי ומול הנושים שלך.

הסדר טוב ואפילו הפטר שעורך הדין ישיג עבורך יעשו הבדל בין אפשרות לחיות בכבוד ובין להיות משועבד לחובות שלך לנצח. רק עורך דין המתמחה בתחום יידע לייצג אותך בחכמה מול בית המשפט ויאפשר לך לצאת מהעניין במינימום נזק.

לסיכום: אין ספק שהליך פשיטת רגל הוא הצעד האחרון אליו יש להימנע מלהגיע, אך גם אם מגיעים אליו יש דרכים לעבור אותו בשלום כאשר הצעד הראשון הוא לשכור את שירותי עורך דין המתמחה בתחום שיוכל למזער עבורך את הנזק, להגיע להסדר חוב מוצלח שיאפשר לך להחזיר את החוב בצורה מבוקרת לאורך שנים וגם להמשיך להתפרנס ולחיות בכבוד. בהצלחה.

 

Call Now Buttonדילוג לתוכן