שרותי נוטריון אקספרס

משרד עורכי דין ונוטריון משה אלפסי
שירותים ותרגומים נוטריונים - 03-7266666
נוטריון - המדריך השלם
נוטריון - ערך מוסף
נוטריון - שירותים ותרגומים 03-7266666
page

נוטריון ברמת גן

מאת: שירה אלה, צוות אתר Israelnotary

נוטריון הוא עורך דין במקצועו. אולם, חשוב להבין כי קבלת רישיון של עורך דין מלשכת עורכי הדין, אין משמעותה קבלת רישיון נוטריון ויש להפריד בין שני הדברים. קבלת רישיון נוטריון הוא הליך נפרד לגמרי ולו קריטריונים משלו אשר רק בהתקיימם, יוכל עורך הדין להיות זכאי להגשת בקשה לקבלת רישיון נוטריון. אחד מן הקריטריונים הללו הוא וותק. נוטריון הוא עורך דין בעל וותק של 10 שנים לפחות במקצוע עריכת הדין.

תפקידו של הנוטריון בכלל ושל נוטריון ברמת גן בפרט הוא לאשר, לאמת ולערוך מסמכים משפטיים שונים. אנו זקוקים לאישור נוטריוני במקרים בהם נדרש הדבר על ידי בית המשפט או רשות אחרת. אלו דורשים לראות אישור נוטריוני על גבי המסמך, טרם קבלתו כראייה.

מסמך נוטריוני הוא מסמך בעל חשיבות ראייתית גדולה אשר קשה לסתור אותה.

ישנם סוגים שונים של שירותים נוטריונים למשל, אישור חיים, אימות חתימה, תרגום נוטריוני ועוד. ישנם משרדי נוטריון ברמת גן המספקים את כל השירותים הנוטריונים על סוגיהם וישנם משרדי נוטריון ברמת גן אשר מציעים רק את חלקם. על כן, טרם פנייה אל משרד נוטריון ברמת גן, כדאי לבדוק כי המשרד מציע את השירות הנוטריוני הספציפי לו אנו זקוקים.

דמותו של הנוטריון ברמת גן

תפקידו של הנוטריון נתפס כמעין שליחות ציבורית. זאת בשל החשיבות הגדולה שיש לשירותים הנוטריונים. ללא שירות נוטריוני, לא יוכל הציבור להגיש מסמכים משפטיים שונים לבית המשפט ולמוסדות אחרים.

שכרם של כל הנוטריונים, קבוע בחוק ואינו נתון לשיקול דעתו של נוטריון זה או אחר. לאור הדברים הללו, שכר הטרחה של נוטריון ברמת גן יהיה זהה לשכ"ט של נוטריון בתל-אביב וגם לזה של נוטריון בראשון לציון. הרציונאל העומד מאחורי הגדרת תקרה לשכר הטרחה הוא מתן אפשרות לכל אדם לקבל שירותים נוטריונים. במצב דברים זה שבו שכר הטרחה קבוע בחוק יוכל כל אחד, יהיה מצבו הכלכלי אשר יהיה, לקבל את השירות הנוטריוני לו הוא זקוק.

טרם פגישתכם עם נוטריון בר"ג, בדקו מהו גובה שכר הטרחה בעבור השירות לו אתם זקוקים וכך תוכלו להיות בטוחים כי הסכום שנדרש מכם לשלם הוא אכן תקין. יודגש כי שכר הנוטריונים משתנה מעת לעת בהתאם למדד. המידע באשר לשכר הטרחה של הנוטריונים בעבור כל שירות נוטריוני, נמצא באתר של משרד המשפטים.

נוטריון ברמת גן, כמו כל נוטריון אחר, מחויב לשמור על כללי אתיקה ברורים בעבודתו ובמתן השירותים הנוטריונים. למשל, הנוטריון אינו יכול לספק שירות נוטריוני ללא המסמכים הדרושים בחוק לשם ביצוע העבודה.

נוטריון רמת גן – שירותים נוטריונים

הנוטריון הינו עורך דין בעל וותק של עשר שנים לפחות בעריכת דין אשר קיבל רישיון נוטריון המאפשר לו להעניק שירותים נוטריונים. תפקידו של הנוטריון הוא לאשר מסמכים משפטיים, לאמת אותם ולערוך אותם. המטרה – מתן תוקף משפטי למסמך על מנת שבית המשפט יקבלו כראייה.

כאמור, תפקידו של הנוטריון נתפס כתפקיד ציבורי בעל חשיבות גדולה מאוד ועל כן שכרו נקבע בחוק ואינו נתון לשיקול דעתו הפרטי.

סמכויותיו של הנוטריון הן רבות והוא רשאי להעניק שירותים נוטריונים שונים כדוגמת:

1. אישור חיים: הצורך בקבלת אישור חיים עולה בעיקר במקרים של קצבאות שונות אשר המוסד המעניק אותם, מבקש לקבל אישור על כך שמקבל הקצבה חי.

2. תרגום נוטריוני: הגשת מסמך משפטי לרשות או בית משפט בישראל, הכתוב בשפה זרה, דורש לעיתים תרגום נוטריוני לשם הגשתו. אפשר לפנות אל נוטריון ברמת גן לקבלת תרגום נוטריון. יש לוודא כי הנוטריון שולט היטב בשתי השפות – בשפת המקור ובשפת היעד.

3. אישור נכונות תרגום: אישור זה ניתן על עבודת תרגום אשר נעשתה על ידי מתרגם אחר. יש להבדיל בין אישור נכונות תרגום לבין תרגום נוטריוני. אישור נכונות תרגום הוא יאושר אשר ניתן על תרגומו של אחר. לעומת זאת, תרגום נוטריוני הוא תרגום שנעשה על ידי הנוטריון עצמו.

4. אימות חתימה: במקרים שונים, כמו למשל בתצהיר, יש צורך באימות חתימה אשר משמעותה כי נוטריון רמת גן, אימת את זהותו של האדם החתום על המסמך.

סוף דבר

שירותים נוטריונים נחשבים לשירות ציבורי חשוב ביותר אשר כל אדם זכאי לקבל. זוהי הסיבה כי המחוקק החליט לקבוע את שכר הטרחה של נוטריונים בחוק כך שאין הדבר נתון לשיקול דעתם הפרטי.

ישנם סוגים שונים של שירותים נוטריונים המשמשים לצרכים שונים. טרם פנייה אל משרד נוטריון רמת גן, או משרד נוטריון בכל עיר אחרת, יש לוודא כי המשרד מספק את השירות הספציפי לו אנו זקוקים.

במידה ויש לנו צורך למשל בתרגום נוטריוני, עלינו לוודא כי הנוטריון שולט שליטה מלאה גם בשפת המקור בה כתוב המסמך וגם בשפת היעד אליה יש לתרגם.

___

למידע נוסף: נוטריון ברמת גן לשירותך

Call Now Buttonדילוג לתוכן